söndag 30 september 2007

ZimZalabim...

...har fått lite tid idag. Det är alltså min webbshop, www.zimzalabim.se . Just nu är det julkort som gäller, redan tänker ni, men för mig har säsongen pågått länge. Direkt efter midsommar tillverkades de första korten och i skrivandets stund har det blivit runt 30.
Alla kort görs personligt, men de flesta vill ha lite förslag att kika på och det är alltså de jag gör nu.

Vi har hunnit med ett kyrkobesök också. Alla 4-åringar skulle få barnens bibel så Wille var bland dem. Jag har inte varit på gudstjänst på länge får jag erkänna. Det märktes, för det var helt annorluna nu mot när jag var där sist. Vad kul det var och sån fart! Kan rekommenderas!
Efteråt var det fika och bullar.

Just nu står pizzadegen på jäsning och lite senare skall sista kattungen hämtas. Lite sorgligt, men det skall bli skönt att inte ha dem att tampas med på nätterna också, det räcker med diskborstar, kastruller och böcker!

Inga kommentarer: